Handelsbetingelser
1. Generelle oplysninger
Recens (brand: Bellwell)
Kontor adresse og lager: Jægersborggade 3, st. th.
CVR-nummer: 44365448
E-mail: info@bellwell.dk
Når du handler på hjemmesiden www.bellwell.dk, handler du med virksomheden Recens (CVR: 44365448)
Recens er et selskab der sælger og markedsfører kosttilskud af forskellig art til både mænd og kvinder. Derudover rådgiver, uddanner og vejleder virksomheden forbrugere, igennem markedsføringstiltag, om hvordan de kan opnå en bedre sundhed og optimere deres kost.
Recens ("recens", "os", "vores", "vi", "Bellwell") benytter loven om forbrugerkøb samt fjernsalgsaftaler. Når du accepterer et køb hos os, accepterer du vores generelle vilkår og betingelser, der er gældende på det pågældende tidspunkt, og du bekræfter dermed, at de oplysninger, du oplyser, er korrekte. For at afgive en ordre skal du være myndig, 18 år, eller have samtykke fra en forælder eller værge.
Vores købsbetingelser kan ændres, og vi har ret til ensidigt at ændre disse betingelser og vilkår. Alle ændringer, som vi foretager, træder i kraft, efter at de ændrede betingelser og vilkår er blevet gjort tilgængelige på vores websted (se sektion 11) .
Handelsbetingelserne gælder ved alle forbrugerkøb foretaget via www.bellwell.dk. Erhvervskøb (”B2B”-salg) sker efter andre aftalevilkår end de heri anførte – kontakt os via info@bellwell.dk, hvis du gerne vil høre nærmere om vores tilbud til erhverv.
For enhver disputs angående www.bellwell.dk, dets aftaler eller købt hos denne, falder under dansk lov og skal behandles af en dansk domstol, medmindre andet er bestemt af obligatorisk lov.
2. Afgivelse af ordrer
Generelle vilkår for afgivelse af ordrer
Som kunde kan du placere ordrer hos os 24 timer i døgnet. De ønskede varer tilføjes til din indkøbskurv og derefter betaler du sikkert og nemt ved kassen. Når din ordre er gennemført og godkendt, modtager du en skriftlig ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved godkendelse af ordren/købet. Ordrebekræftelsen indeholder blandt andet en oversigt over dine bestillinger, ordrenummer, leveringsinformation samt eventuelle særaftaler omkring aftalens indgåelse. Ordrebekræftelsen er din elektroniske kvittering for at vi har modtaget din ordre, og samtidig en bekræftelse på at vi har indgået en bindende aftale. Vi tager dog forbehold for at ændre eller annullere din ordre i tilfælde af 1) oplysningerne angivet af dig ikke er korrekte, 2) der er tale om at vi udsættes for force majeure (hvis Recens eller vores samarbejdspartnere udsættes for f.eks. krig, krigslignende begivenheder, revolution, oprør, regeringsindgreb, strejke, lockout, blokade, naturkatastrofe, brand, transport forstyrrelser, leveringsforbud eller lignende, er vi fritaget for opfyldelse af sine forpligtelser over for kunderne i op til tolv måneder, og efter denne periode har begge parter ret til at ophæve aftalen uden at skulle betale erstatning), 3) der er tale om en teknisk (herunder IT-mæssige) fejl, at 4) vi på anden vis ikke har mulighed for at leverer en vare grundet uforudset ændringer i vores lagerbeholdning, at 5) vi mistænker, at din ordre er blevet placeret i ond tro eller på anden vis relateret til kriminel aktivitet eller at 6) vores transportør ikke er i stand til at levere det bestilte inden for rimelighed.
Alle varer leveres så længe lager haves.
Forkert indtastet oplysninger
I tilfælde af at du har indtastet forkerte og/eller mangelfulde kontaktinformationer og/eller leveringsinformationer, bedes du hurtigst muligt kontakte os på info@bellwell.dk, så fejlen kan rettes. Vi vil bestræbe os på at rette fejlen inden ordren afsendes, men tager også forbehold for at dette ikke altid er muligt.
I tilfælde af at der er indtastet forkerte oplysninger (kontaktinformationer, leveringsinformation etc.), og at dette ikke rettes i tid inden pakken sendes afsted, påhviler ansvaret dig. Vi erstatter ikke pakker der er sendt til forkerte angivne adresser, og dækker ligeledes heller ikke omkostninger til genforsendelse af pakker.
3. Betaling og priser
Alle priser der fremgår af vores hjemmeside er angivet inklusiv moms og i danske kroner (DKK). I priserne indgår forsendelse og andre omkostninger ikke, idet det aftales særskilt ved check-out.
Den totale pris du accepterer når du afgiver en ordre, er det beløb der vil blive trukket fra betalingsmetoden du har angivet.
Hos os kan du betale med følgende betalingsmidler: MobilePay, Applepay, GooglePay, ShopPay og følgende betalingskort: VISA, VISA/Dankort, MasterCard eller Eurocard. Vær opmærksom på at det på nuværende tispunkt ikke er muligt at betale med MobilePay til abonnementer.
Når betalingsoplysningerne er indtastet og ordren er bekræftet, vil pengene ikke blive trukket med det samme, men blot reserveret. Vi trækker først beløbet når ordren er godkendt, og ordren er pakket og sendt afsted fra vores varelager.
Betaling på www.bellwell.dk foregår over en sikker krypteret server via 3. parts betalingsgateway (se gerne vores Persondatapolitik der også er tilgængelig på vores hjemmeside, for forklaring af behandling og håndtering af dine betalingsoplysninger - afsnit 9 herunder)
For rabatkoder, gælder der at du som kunde ikke kan kombinere to eller flere rabatkoder til det samme køb. Derudover gælder der også at rabatkoder ikke gælder ved køb af abonnementsprodukter.
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du med rimeligvis burde have opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
En kampagnepris gælder for vejledende priser og kan ikke kombineres med andre rabatter, kampagnetilbud eller rabatkoder.
Som udgangspunkt er alle vores produkter solgt som engangskøb, hvor der kan forekomme mængderabatter. Ønskes tilvalg af abonnementsløsning, skal dette aktivt gøres af kunden.
Ved tilbagebetaling vil vi refunderer det aftalte beløb til den samme anvendte betalingsform, som blev brugt på købstidspunktet. Betales fragt selv af køber ved køb, vil der ved tilbagebetaling, ikke blive refunderet fragtomkostninger vi har måtte afholde.
4. Levering
Leveringstider:
Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage (dette kan dog variere alt efter hvilken transportør og leveringsløsning der anvendes)
Ved bestilling inden kl. 16:00 afsendes din ordre normalt samme dag. Vi pakker ordre 365 dage om året. Der tages forbeholde for længere leveringstid for forudbestillingsvarer.
Recens vil meddele køber, via den angivne e-mailadresse, omkring hvornår ordren kan forventes afsendt samt et anslået leveringstidspunkt (vejledende). Du vil også modtage sporingsoplysninger på pakken, så du kan følge den, på dens vej.
Anvendte transportører:
Du kan vælge mellem af få din pakke leveret med enten dao eller GLS
dao: Med dao kan du vælge levering til dao pakkeshop eller hjemmelevering. Hvis købet overstiger 349 DKK, vil leveringen være gratis. Dette gælder kun hvis dit køb overstiger 349 DKK, og ikke kombineres med køb af gavekort (medmindre købet udover gavekortet overstiger 349 DKK). Fragtomkostninger udgøre mindst 38 kr.
GLS: Med GLS kan du vælge levering til GLS pakkeshop eller hjemmelevering. Hvis købet overstiger 349 DKK, vil leveringen være gratis. Dette gælder kun hvis dit køb overstiger 349 DKK, og ikke kombineres med køb af gavekort (medmindre købet udover gavekortet overstiger 349 DKK). Fragtomkostninger udgøre mindst 39 kr.
Ved køb af vores abonnementsløsning er fragt gratis, og vil også være det efterfølgende forsendelser. Dette gælder både for dao og GLS. Vær opmærksom på at ved tilbagevendende forsendelser vil der som udgangspunkt altid blive sendt til nærmeste dao pakkeshop, uanset valg ved første levering.
Prisen for levering vil således afhænge af leveringsform og valg af leverandør. Prisen for den konkrete levering vil fremgå, inden du foretager et køb.
Det kan forekomme at der ikke er plads på udleveringsstedet, eller at leveringen på anden vis er forhindret ift. den ønskede måde og sted. Skulle dette ske vil din pakke blive flyttet til nærmeste udleveringssted, hvorom du naturligvis vil blive orienteret.
Ordre der indeholder forudbestillingsvarer, vil som udgangspunkt have en længere leveringstid. Alle produkter på en ordre vil som udgangspunkt blive sendt samlet, og der efterleveres ikke. Derfor vil den seneste leveringstid på et produkt, afgøre den samlede leveringstid for din bestilling.
Den forventede leveringstid kan varierer i spidsbelastningsperioder, som fx Black Friday. Derudover vil der for nogle særligt perioder i løbet af året (fx grundet helligdage) også forekomme længere leveringstid, idet vores samarbejdspartner holder lukket.
Transportskader:
I tilfælde af at din pakke har synlige tegn på skader ved modtagelse/afhentning, beder vi dig om at dokumentere disse i form af billeder og samtidig undersøge indholdet grundigt. Kontakt os efterfølgende på: info@bellwell.dk. Vi vil herefter finde en løsning i form af enten en ny vare, tilbagebetaling eller reduktion i prisen. Hvis du kan se, at pakken er blevet åbnet, opfordrer vi dig til ikke at tage imod pakken og derefter kontakte os på: info@bellwell.dk
5. Til- og afmelding af Nyhedsbrev
Ved at tilmelde dig vores Nyhedsbrev, giver du samtidig samtykke til, at vi må sende dig markedsføring pr. e-mail og SMS vedrørende produkter, der markedsføres og sælges af os. Markedsføringen dækker blandt andet over tilbud, information omkring helbred og næring, samt kosttilskud, udsalg, konkurrencer, events samt andre lignende markedsføringstiltag.
Du kan altid afmeld dig vores nyhedsbrev i den seneste mail du har modtaget fra os.
Vi deler ikke dine kontaktoplysninger med 3. part. Du kan læse mere om vores behandling af personoplysninger og dine rettigheder i vores Persondatapolitik.
6. Vilkår for køb af forudbestillingsvarer
I forbindelse med større efterspørgsel, kampagner etc., kan det forekomme at produkter bliver udsolgt. Vi vil i nogle tilfælde kunne tilbyde forudbestilling af produkter.
Det vil fremgå tydeligt på vores hjemmeside, hvis et produkt er en forudbestilling. I forbindelse med dette, vil den forventede afsendelses- og/eller leveringsdato også blive angivet. Afsendelse fra vores varelager, vil først ske, når de pågældende produkt er på lager igen.
Køb af forudbestillingsvarer er bindende på samme måde som køb af andre produkter. Du vil modtage en ordrebekræftelse efter ordreplacering, pengene vil blive reserveret med det samme, men først trukket når ordren er pakket og sendt afsted.
Ved ændringer eller annullering af forudbestilte varer, bedes du kontakte info@bellwell.dk
7. Abonnementsprodukter
Det er muligt at få vores produkter leveret løbende og automatisk på abonnement (også kaldt medlemskab / abonnementsordning).
Det er gratis at få oprettet et abonnement og det sker kun som et aktivt tilvalg fra kunden.
Vi vil løbende sende produkterne til dig baseret på den valgte leveringsform, samt angivet leveringsadresse og antallet af produkter bestilt.
7.1 Tilpasninger, ændringer og opsigelse
Recens forbeholder sig retten til at ændre gebyret og andre betingelser for vores abonnementstjeneste.
Ændringen skal meddeles til køber senest tredive (30) dage inden ændringen træder i kraft. I tilfælde af sådanne ændringer er køber berettiget til at opsige abonnementet med virkning fra den dag, hvor ændringen træder i kraft. Hvis kunden ikke opsiger abonnementet før ændringen træder i kraft, skal det betragtes som accept af ændringen. Ændringer, der er til åbenbar fordel for køber, gælder med det samme uden opsigelsesret for køber.
Kunden kan selv foretage ændringer, tilpasninger eller opsigelse af dit abonnement under sin profil-side på vores hjemmeside. Ansvar for opdateringer omkring afgørende information for at kunne levere den aftalte ydelse, såsom leveringsoplysninger, påhviler køber.
Abonnementet kan opsiges eller ændres helt frem til 72 timer før næste levering. Der er således ingen bindingsperiode, og opsigelsen af abonnementet kan ske når som helst.
7.2 Betaling og levering af abonnementsprodukter
Betaling for abonnementet sker forud hver måned, og der fornys løbende på samme dag næste måned, som abonnementet er indgået (med mindre andet er aftalt).
Dette gælder, indtil du enten opsiger eller ændrer dit abonnement for det enkelte produkt.
Beløbet bliver først trukket når ordren er afsendt fra vores varelager.
Køber skal udføre betalingen for abonnementet via de af tilbudte betalingsmidler på www.bellwell.dk. Køber forpligter sig til at underskrive de nødvendige dokumenter, og til ved hver betalingsdato at have tilstrækkelige midler til betaling tilgængelige via det valgte betalingsmiddel. Ved oprettelse af et abonnement, vil du blive registreret som abonnent hos os. Ved oprettelse giver du samtidig samtykke til at vi automatisk trækker betaling fra det foretrukne betalingsmiddel, for de produkter der abonneres på.
Du kan til enhver tid ændre informationer og bestillinger under din brugerprofil.
Rabatkoder eller anden tilbudskampagne på det produkt du ønsker at oprette et abonnement på, kan ikke kombineres med abonnementsprodukter og de dertilhørende rabatter.
8. Fortrydelsesret, ombytning og returnering
Vilkår for fortrydelsesret:
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.bellwell.dk. Fortrydelsesretten regnes fra den dag du har:
- Modtaget din vare/fået din vare leveret
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis eller af flere omgange.
- Får det sidste parti, eller sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om aftale af levering af varer, der består af flere partier/dele.
- Den første vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode (fx abonnementsløsning).
Fristen indebærer, at du har 14 dage til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bellwell.dk, hvori du vedhæfter en udfyldt standardfortrydelsesformularen (LINK). Du bedes samtidig oplyse os om dit ordrenummer, dine kontaktoplysninger samt gøre opmærksom på, om du ønsker at udnytte din fortrydelsesret og/eller om du ønsker at ombytte dit produkt til et af vores andre produkter.
Fra fortrydelsen er anmeldt, skal du sende produktet/erne retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter du har givet os besked om at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
Produktet bedes sendes retur til følgende adresse:
Recens
Att. Thue Jensen
Jægersborggade 3, st. th.
2200, København N
Danmark
Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Dette gælder også for ikke-afhentede pakker, eller pakker nægtet modtagelse. Returneringsomkostninger vil blive modregnet ved tilbagebetaling eller opkrævet særskilt.
Du kan ikke fortryde købet ved blot ikke at afhente eller nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.
Varer undtaget fortrydelsesretten:
Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:
- Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
- Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
- Varer, hvor plomberingen er brudt.
Om ombytning:
Ved ombytning af produkt, skal du give os besked om dette indenfor 14 dage, fra modtagelsen af produktet. Udover udgifterne forbundet med returnering (fragtomkostninger etc.) af det produkt, du oprindeligt har købt, skal du betale prisdifferencen, hvis det produkt, du ønsker at ombytte til, koster mere end det produkt, du oprindeligt har købt. Hvis det produkt, du ønsker at ombytte til, koster mindre end det produkt, du oprindeligt har købt, refunderer vi selvfølgelig prisdifferencen
Ved ombytning følger samme betingelser og procedurer som almindelige returneringer.
Om returnering:
I tilfælde af at du ønsker at returnere varer, købt på www.bellwell.dk, skal du sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Hvis pakken ikke afhentes vil omkostninger forbundet med returneringen blive fratrukket tilbagebetalingsbeløbet. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Husk at du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur. Vi anbefaler derfor at du får en kvittering ved indlevering / forsendelse.
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder vores standardfortrydelsesformular (LINK). I denne formularer bedes du også angive grund til returnering.
Produktet bedes sendes retur til følgende adresse:
Recens
Att. Thue Jensen
Jægersborggade 3, st. th.
2200, København N
Danmark
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav
Varens stand ved returnering:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord "prøve" varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik (selvfølgelig uden at plomberingen og forseglingen er brudt, da dette vil blive betragtet om anvendelse og brug af produktet).
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet af returneringen.
Husk at produktet skal sendes retur i forsvarlig emballage og pakket ind på forsvarlig vis. Det er som udgangspunkt dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Derfor anbefaler vi, at du altid sender pakken retur med track and trace og som det mindste får en kvittering for indlevering af pakken.
Tilbagebetaling :
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os tilbage, herunder eventuelle leveringsomkostninger (forudsat at varen ikke er afsendt og vi har afholdt leveringsomkostninger). Det gælder dog ikke i følgende tilfælde:
- Hvis du har købt flere varer i en ordre og kun fortryder en del af dit køb, tilbagebetaler vi ikke leveringsomkostningerne.
- Hvis du har valgt en leveringsform, der er dyrere end den billigste form for levering, som vi tilbyder, får du ikke differencen refunderet. Dvs. ved returnering, skal du afholde de ekstra omkostninger der er ved ikke at vælge den billigste form for levering (difference til den billigste løsning).
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Hvis vi finder, at din ret til at annullere/returnere ikke kan imødekommes, så kontakter vi dig via e-mail.
Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Når du fortryder et køb og får pengene refunderet, vil beløbet i alle tilfælde sendes retur til den konto, der er forbundet til det betalingskort eller den betalingsmetode, som blev brugt ved bestilling (medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet). Bemærk venligst, at det kan tage op til 14 bankdage, fra vi godkender returnerede produkter, til du kan se beløbet på din bankkonto.
Produktet bedes sendes retur til følgende adresse:
Recens
Att. Thue Jensen
Jægersborggade 3, st. th.
2200, København N
Danmark
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav
9. Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven (du har efter købeloven 2 års reklamationsret fra modtagelsen af produktet). Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette er forudsat at reklamationen er berettiget.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Du skal, som kunde, reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at du har opdaget fejlen eller manglen, vil reklamationen altid være rettidig. Recens vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.
Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside (https://www.kfst.dk/)
Bemærk venligst, at vi ikke tilbyder nogen garantier for effekt af vores produkter ved indtagelse eller ”tilfredsgaranti”. Hvis du f.eks. ikke kan lide duften eller smagen af produktet, har fået en allergisk reaktion af indholdsstoffer, der tydeligt er angivet på produktet eller produktsiden, eller i situationer, hvor der intet er galt med produktet, er det således ikke en mangel, du kan reklamere over.
I tilfælde af at du ønsker at reklamere over en vare, bedes du kontakte info@bellwell.dk, hvori du bedes oplyse ordrenummer, begrundelse for din reklamation herunder eventuelle fejl, og helst med både billeder. Vi vil herefter behandle din reklamation, og du vil modtage en bekræftelse af afgørelsen.
Bliver din reklamation godkendt, men ønsker vi produktet returneret, refunderer vi rimelige fragtudgifter til returnering af produktet
Hvis vi har brug for at undersøge produktet, for at kunne vurdere din reklamation nærmere, skal produktet sendes retur til os. Du skal i så fald betale udgifterne til returnering af produktet i første omgang. Hvis reklamationen efterfølgende godkendes, vil du blive refunderet for udgifterne til returnering af de(t) fejlbehæftede produkt(er) (indenfor rimelighedens grænser). I sådanne tilfælde skal du kunne fremvise en kvittering for udgifterne til returnering af produktet/erne, så det er vigtigt, at du gemmer denne.
Bliver din reklamation ikke godkendt, vil vi sende produktet tilbage til dig igen, og du vil ikke blive refunderet for den fragt, du betalte i forbindelse med din reklamation.
Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelsesretten, skal varen sendes (i forsvarlig emballage) til:
Recens
Att. Thue Jensen
Jægersborggade 3, st. th.
2200, København N
Danmark
Bemærk at vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav
10. Klagemuligheder/adgang
Hvis du ønsker at klage over dit køb, opfordrer vi dig til i første omgang at rette henvendelse til info@bellwell.dk, så vi kan forsøge at finde en løsning sammen.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, har du følgende muligheder for at klage:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
eller
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@bellwell.dk
11. Behandling af personoplysninger
Ved anvendelse af vores hjemmeside www.bellwell.dk, og foretagelse af køb via vores webshop, indsamler og behandler vi dine personoplysninger. Af denne grund har vi udarbejdet en Persondatapolitik, hvori der er beskrevet, hvorledes vi behandler dine personoplysninger. Denne indeholder blandt andet formål, længde af opbevaring og hvilke rettigheder du har.
Du kan finde vores Persondatapolitik HER
12. Forbehold og ansvarsfraskrivelse
www.bellwell.dk tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.
13. Ændring af handelsbetingelserne
Handelsbetingelserne er senest opdateret den 29. marts 2025. Vi forbeholder os ret til løbende at opdatere handelsbetingelserne. Alle ændringer, som vi foretager, træder i kraft, efter at de ændrede betingelser og vilkår er blevet gjort tilgængelige på vores websted
Ændring af vilkår, der ikke er til forbrugernes fordel, varsles med det i lovgivningen foreskrevet varsel.